KALİTE POLİTİKAMIZ
26 Eylül 2023

*Hasta merkeziyetçi yaklaşım: Tüm hasta ve hasta yakınlarımıza sıcak, kendilerini rahat hissedebilecekleri bir ortam oluşturmak,
*Hasta haklarına saygılı: Herhangi bir ayrım gözetmeksizin tüm hastalarımıza eşit hizmet sunmak , Hastalarımızla açık iletişim kurarak teşhis ve tedavi süreçlerinde söz sahibi olmaları sağlanmaktadır
*Çalışanlarımızın memnuniyeti: Çalışanlarımızın iş ve artı değer yaratmasının kurumumuzun gelişimi için öneminin farkındayız. Çalışanlarımızla ortak hedef ve değer oluşturarak gelişeceğimizin bilincindeyiz. 
*Sağlıkta kaliteyi ve gelişmeleri takip ediyoruz.
*Hizmet süreçlerimizde sadece sezgi, duygu ve deneyimlerimize değil sağlık ve kalitedeki gelişmeleri takip ederek kullanılmasına önem ve öncelik veriyoruz.

*Doğru sözlü olmak ve etik kurallar içerisinde hasta haklarına saygılı hekimlik yapmak.

*Üretken olmak; Klinik uygulamalarımızı sürekli değerlendirmek ve elde edilen verileri gelecekte yapacağımız uygulamalarda kullanmak.

*Hizmet üretiminde kaliteden hiçbir koşulda taviz vermemek.

Çevre bilincine duyarlı olmak ve iş yaşamımızdaki çevre bilincine saygılı hizmet sağlamak. Hastalarımızın yaşam kalitesini arttırırken doğal olana yönlendirmek (Yeşil Sağlık).
* Tıp etiği ve bilimsel kurallardan ödün vermeden, kaynakları en etkin ve verimli şekilde kullanarak, kalite yönetim sistem şartları çerçevesinde,eğitimli güler yüzlü,bilgili ve deneyimli ekiplerle güvenilir sağlık hizmeti sunmaktadır.